poniedziałek, 31 grudnia 2012

Tatar z łososia na sylwestrową noc


Nie planowałam zapraszać w tym roku gości na tę ostatnią noc w roku, jednak kilka telefonów w czasie weekendu z pytaniami typu "Dokąd się wybierasz na Sylwestra?" spowodowało, że ostatecznie wpadnie do nas parę osób powitać wspólnie Nowy Rok. Goście zdeklarowali się, że przyniosą ze sobą jakieś przystawki, zatem ja postanowiłam zrobić tylko jedną sałatkę oraz tatara z łososia. Po Wigilii został mi jeszcze spory kawałek wędzonego łososia, któremu niebawem skończy się termin przydatności do spożycia, a ostatnio jest to moja ulubiona przekąska, którą bardzo często zamawiam w restauracjach oraz robię w domu. W Wigilię mój tatar zrobił furrorę.

Składniki:



wędzony łosoś
kapary
szalotki
marynowana papryka
grzyby marynowane
zielony ogórek
sok z cytryny

Nie podaję ilości składników, ponieważ jest to potrawa, którą każdy może skomponować zgodnie ze swoimi preferencjami. Łososia należy drobno pokroić i skropić sokiem z cytryny. Położyć rybę na środku talerza i obłożyć drobno posiekanymi dodatkami (kapary odsączyć i położyć w całości). W ten sposób każdy może do łososia dodać ulubione dodatki. Proste i pyszne!

Szampańskiej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz